Покоління зумерів. Що нас відрізняє від інших та як ці особливості використовувати ?
«Та ви ж зумери !» часто чули такий виклик старшого покоління ?
Тут усе зрозуміло, мова йде про людей народжених у межі з 1995 по 2010 роки. Вони кардинально відрізняється від інших, тому меленіалам та бумерам досі важко зрозуміти «дітей новітніх технологій». Давайте розберемося, що робить покоління Z унікальним, а що навпаки заважає розвиватися.

Особистісні риси :
+ Відкрито дивляться на світ, відстоюють рівні права, що до гендеру, віку, національної ідентичності, раси тощо. При знайомстві цінують людські якості, а не зовнішні характеристики ;
+ Приділяють велику увагу власному здоров'ю ( 87 % тренуються 3 і більше разів на тиждень, 35% стежать за харчуванням на постійні основі, 25% практикують медитації) ;
+ Мають вроджену схильність дотримуватися інформаційної гігієни (перевіряють новини, аналізують інформацію) ;
+ Піклуються про власне ментальне здоров'я, толерантні до оточення, в тому числі і екологічного, піклуються про природні ресурси.
- Часто піддаються тривожним настроям, депресії та стресу ( в основному через стрес від постійного перебування за екранами) ;
- Прагнуть до перфекціонізму ( часто не досягаючи ідеалу кидають розпочату справу) ;
- Не завжди розуміють старші покоління, через це виникають конфлікти ;
- Легше комікують через месенджери, а ніж телефонують чи зустрічаються вживу.
У роботі :
+ Талановиті контент-мейкери. Через те, що з малечку опанували інтернет-мережу, розуміють усі «правила гри» та алгоритми. Саме тому серед зумерів багато блогерів, тік-токерів, smm-ників ;
+ Мають фундаментальні мрії, що до кар'єри. Зумери щиро вірять, що здатні змінити світ, тож про яку роботу в офісі йде мова ?)
+ Не готові працювати 24/7. Поважають власний час відпочинку, приділяють увагу хобі та саморозвитку.
- Мають складнощі із концентрацією. Через те, що звикли споживати вже оброблену та стислу інформацію, не вміють працювати із джерелами або довгими статтями ;
- Болісно реагують на критику ;
- Не готові сприймати корпоративну ієрархію. Їм важливо мати контакти з усією командою та відчувати себе цінним працівником.
Отже, зумери - це покоління повністю адаптоване до сучасного життя. Вони багатозадачні та емпатичні. Справжні зірки інтернету, що зі споживачів переросли у творців революційного контенту. Їх хвилює майбутнє і на створення його найкращого сценарію вони готові покласти усі сили. Незважаючи на це, покоління Z, що виросло в часи «успішного успіху» схильні до перфекціонізму, знаходячись на постійному шляху до ідеалу. Їм важко сконцентруватися через, що часто переключаються з однієї справи на іншу.
Однак, не зважаючи на це, можна із впевненістю сказати, що зумери - це покоління революціонерів, які вже сьогодні встановлюють нові правила у роботі, житті та взаємодії з іншими !